Valtiopeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esittelyketju

+11
Kunkku Karhu
Kaivos
McDuck-fani
Raccoon
Vallu
leonffe
Jomppe
Bubbleduck
Mehtu
Tuoppi
Arska
15 posters

Siirry alas

Esittelyketju Empty Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Arska Ke Maalis 21, 2018 9:53 pm

Eli tänne voit kertoa muutamalla sanalla itsestäsi.

Aloitan: olen 18-vuotias poika Turusta ja kirjoitan tänä kevääänä ylioppilaaksi. Olen kiinnostunut politiikasta, historiasta ja kielistä, ja aion hakea opiskelemaan yhteskuntatieteitä, tosin sitä ennen käyn armeijan ensi vuoden keväällä. Rakastan pitsaa ja tortilloja, ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua haluaisin olla keskituloinen perheenisä Very Happy

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja A.N.K.K.A Ke Maalis 21, 2018 9:57 pm

Täällä kirjoittaa 16-vuotias lukiolaispoika Pääkaupunkiseudulta, olen siis ykkösellä. Olen kiinnostunut keramiikasta, kielistä ja historiasta. Olen sosiaalinen ja pirteä persoona ja tykkään olla kavereideni kanssa vapaa-ajalla. Lisäksi harrastan partiota.


Viimeinen muokkaaja, A.N.K.K.A pvm To Maalis 22, 2018 7:48 am, muokattu 1 kertaa
A.N.K.K.A
A.N.K.K.A

Viestien lukumäärä : 400
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Qruut

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Tuoppi Ke Maalis 21, 2018 10:14 pm

Minäkin olen jo lukioon asti selvinnyt tässä keväällä 17 vuotta täyttävä pojankloppi. Arskan tavoin Turusta, tosin muistaakseni Arska on toiselt pualelt jokkee, mää taas tält pualelt.

Akuankan valtiopelin löysin 2013 olisko ollut VP6:n muodossa (Herska peliä tuolloin veti). Siitä lähtien on valtiopeliä tullu hakattua akkarilassa, akkarilan sivuforkilla ja myöskin eräällä hieman hardcoremmalla foorumilla.

No, saa nähdä tuleeko täällä käytyä jatkossa.
Tuoppi
Tuoppi

Viestien lukumäärä : 35
Liittymispäivä : 21.03.2018

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Mehtu Ke Maalis 21, 2018 10:59 pm

Minä oon 16-vuotias poikanen Hämeenlinnan lähistöltä ja päättelen tosiaan tässä tänä keväänä peruskouluani. Olen itse erittäin kiinnostunut kielistä ja kielitieteistä, minkä aikavälillä VP11-15 pelanneet ovat varmaan huomanneet luotuani lähes kymmenen erilaista kieltä valtioilleni ja joista kaikista olen pyrkinyt saamaan mahdollisimman realistisia ja oikeasti puhuttavia. Harrastan kielijuttujen lisäksi tietokonepelaamista, ajoittaista itsenäistä pianonsoittoa sekä lukemista. Mitähän muuta vielä, eipä tässä kait tosiaan... jatkakaa.
Mehtu
Mehtu

Viestien lukumäärä : 162
Liittymispäivä : 21.03.2018
Ikä : 22
Paikkakunta : Janakkala
Valtio pelissä : Amrón

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Bubbleduck Ke Maalis 21, 2018 11:06 pm

Minä olen ärsyttävä 13v kakara täältä pohjoisnavalta jossa kukaan ei ole kuullutkaan sanaa ”sivistys”
Bubbleduck
Bubbleduck

Viestien lukumäärä : 345
Liittymispäivä : 21.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Karachi

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Jomppe Ke Maalis 21, 2018 11:25 pm

Olen 15-vuotias poika pohjanmaalta. Peruskoulu päättyy minukin osalta tänä keväänä. Olen kiinnostunut musiikista, historiasta ja hyvästä ruuasta. Valtiopeliä olen pelaillut säännöllisen epäsäännöllisesti reilun vuoden ajan.
Jomppe
Jomppe

Viestien lukumäärä : 60
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Esmar

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja leonffe To Maalis 22, 2018 2:00 pm

Olen 17 vuotias lukion toisen vuosikurssin opiskelija Espoosta. Olen kiinnostunut historiasta, politiikasta, uskonnosta, ruuasta, koirista ja sodista. Valtiopeliä olen pelannut VP14 lähtien. Yritän saada valtioistani realistisempia/parempia.

leonffe

Viestien lukumäärä : 124
Liittymispäivä : 22.03.2018
Paikkakunta : Espoo
Valtio pelissä : Marxistan/Svalard

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Vallu To Maalis 22, 2018 8:45 pm

Olen 14-vuotias musiikista ja fysiikasta kiinnostunut poika Uudelta-Maalta, 20-80km päässä Helsingistä asuva. Olen intohimoinen kitaransoittaja ja olen kiinnostunut yleisestä suhteellisuusteoriasta, yhtälöistä sekä aika-avaruuden taittumista suurimassaisten muotojen ympärillä. Joskus minua sanottiin hikeksi ja niinhän se taitaa olla. Olen myös erittäin kiinnostunut historiasta ja erityisesti imperialismista ja ajasta juuri ennen teollistumisen ensiaskeleita.
Vallu
Vallu

Viestien lukumäärä : 348
Liittymispäivä : 22.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Uusimaa
Valtio pelissä : Benelux

http://fi.valtiopeli.wikia.com/wiki/Kastamere

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Raccoon La Maalis 24, 2018 11:58 am

Olen jonkin ikäinen erakko jossain päin Suomea, joka asuu pienessä mökissä edessään tietokone tai kirjahylly.

Raccoon

Viestien lukumäärä : 126
Liittymispäivä : 22.03.2018
Paikkakunta : Jossain päin Eurooppaa
Valtio pelissä : Kirjala

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja McDuck-fani La Maalis 24, 2018 2:26 pm

Olen 3,5v ikäinen Manaatti, joka on koulutukseltaan tähtitieteen professori. Työkseni teen temppuja vesialtaissa yleisön edessä ruokapalkalla ja harkitsen Kelan asiakkaaksi siirtymistä.
McDuck-fani
McDuck-fani

Viestien lukumäärä : 9
Liittymispäivä : 24.03.2018
Ikä : 28
Paikkakunta : Värför Paris
Valtio pelissä : Huru mycke

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Kaivos Ti Maalis 27, 2018 3:13 pm

Hellou! 16-vuotias miespuolinen lukion ykkösluokkalainen Pohjois-Savosta täällä ruudun toisella puolen. Valtiopeliä on tullut pelattua jostain VP4-5 lähtien alussa aktiivisemmin, nyt viimeisenä parina vuotena vähemmän. Ajattelin tulla taas pelaamaan, nyt kun peli siirtyi omalle palstalleen, jossa voi pelata vapaammin kuin aa.fi (rip). Harrastuksina pianon ja rumpujen soitto, bändissäkin tulee soiteltua. Kiinnostusta löytyy luonnontietieisiin, kieliin ja yhteiskuntaan ja maailmanmenoon muutenkin. Kattellaan mitä tulee, koeviikon jälkeen teen valtion ja alan pelaamaan.
Kaivos
Kaivos

Viestien lukumäärä : 46
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 22
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Valtio pelissä : Westen

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Vallu Ti Maalis 27, 2018 3:42 pm

Ahaa, täällä on toinenkin muusikko. Omat soittimeni ovat kitara ja basso ja toisinaan saatan paukutella alkeellista rumpusettiämme tai lyödä uuden sähköpianomme koskettimia. Niin ja minäkin olen soittanut bändissä, jopa perustanut sellaisen.
Vallu
Vallu

Viestien lukumäärä : 348
Liittymispäivä : 22.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Uusimaa
Valtio pelissä : Benelux

http://fi.valtiopeli.wikia.com/wiki/Kastamere

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Kaivos Ti Maalis 27, 2018 3:56 pm

Valtiopelibändiä pystyyn vaan Very Happy Itse olen miettinyt, että opiskelen pikkuhiljaa kaikki bändisoittimet ja sen jälkeen jotain erikoisempia. Esimerkiksi saksofonit kiinnostaisi, mutta niiden soittoa ei täällä pikkukylällä opeteta.
Kaivos
Kaivos

Viestien lukumäärä : 46
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 22
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Valtio pelissä : Westen

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Kunkku Karhu Ti Maalis 27, 2018 5:17 pm

Hei! olen 12-vuotias (olen muuten varmaan tämän foorumin nuorin) poika Päijät-Hämeestä. Menen syksyllä yläkouluun. Olen kiinnostunut matikasta, historiasta, kielistä ja (penkki)urheilusta, varsinkin jalkapallosta. Olenkin melkoinen jalkapallofanaatikko, vaikka en ole sitä aikaisemmin kertonut. Pidän myös paljon lukemisesta, kunhaan kirja on tarpeeksi kiinnostava. Olen harrastanut nokkahuilun soittoa kolme vuotta, joten voin kai laskea itseni jotenkin musikaaliseksi. Muita harrastuksiani ovatkin sitten vain valtiopeli (jos sitä voi harrastukseksi laskea Very Happy) Lempiruokaani en osaa sanoa, sillä niitä on monia.
Huh, tulipa pitkä sepustus mutta tuossa on päätiedot itsestäni.
Kunkku Karhu
Kunkku Karhu

Viestien lukumäärä : 18
Liittymispäivä : 21.03.2018
Ikä : 18
Paikkakunta : Taka-Perälä
Valtio pelissä : En tiiä vielä, mutta varaan ainakin Sveitsin ja Itävallan.

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja A.N.K.K.A Ti Maalis 27, 2018 9:55 pm

Kunkku Karhu kirjoitti: (jos sitä voi harrastukseksi laskea Very Happy)

Kyllä minä lasken valtiopelin ihan oikeaksi harrastukseksi, vaikka en sitä mitenkään paljoa mainostakaan jos joku kysyy harrastuksiani.
A.N.K.K.A
A.N.K.K.A

Viestien lukumäärä : 400
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Qruut

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja McScroogelius Ti Maalis 27, 2018 11:47 pm

Itse olen 14-vuotias Rovaniemen Ounasrinteellä asuva poika. Olen kirjoittanut reilu 70 viestiä aa.fihin McScrooge-nimellä, ja sillä nimellä kirjauduin tännekin. Sitten tuli jotain häikkää ja tein uuden käyttiksen eli tämän McScroogeliuksen.
Harrastan lukemista, erityisesti vanhoja nuortenkirjoja, sarjakuvien piirtämistä, ulkojäälätkää ja runojen kirjoittamista. Kyllä, luit oikein.
Musiikkimakuni on teiniksi vähintäänkin outo. Nykymusiikin sijaan kuuntelen klassista musiikkia, Neuvostoliittolaisia marsseja sekä suomalaista propagandamusiikkia talvisodan ajalta. Kuunnelkaapa Puna-armeijan kuorolta Farewell of slavianka, Katyusha, Kalinka, Red cavalry ja Red army is the strongest. Sanoma noissa lauluissa ei aina ole ihan paras mahdollinen, mutta sävelmä on mahtava kaikissa noissa: tulee kylmiä väreitä aina kun kuuntelee noita kappaleita.
Mutta eipä siitä sen enempää. Lyhyesti sanoen olen kirjaviisas vähän outo nörtti.
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Vallu Ke Maalis 28, 2018 7:52 am

Kalinka yritin soitella kitaralla, mutta ei se nyt sitten niin helppoa ollutkaan Very Happy
Vallu
Vallu

Viestien lukumäärä : 348
Liittymispäivä : 22.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Uusimaa
Valtio pelissä : Benelux

http://fi.valtiopeli.wikia.com/wiki/Kastamere

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja McScroogelius Ke Maalis 28, 2018 8:38 am

Kyllä se siitä lähtee
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Robo La Maalis 31, 2018 9:25 pm

Minä olen 13v pojankloppi Helsingistä ja tykkään videopeleistä ja rap-musiikista (paras räppäri on muuten Biggie Smalls, voitte tulla tänne sanoo jos on jotain sanottavaa) ja tietty Valtiopelistä, jota oon pelannu nyt jo neljä vuotta. Tavallaan oon iloinen että ne mun vanhat erittäin cringet postit hävisi sieltä veepee kasista ja ysistä Very Happy
Hauska fakta: Nimeni tuli alkuperäisestä aa.fin profiilikuvasysteemistä, yritin ettiä sellasen profiilikuvan sieltä jota kukaan muu ei ennen ollu käyttäny, ja löysin sellasen poliisirobotin kuvan sieltä joten valitsin sen ja laitoin nimeksenikin "Robopoliisi." Erilaisia väännöksiä on sitten syntynyt vuosien myötä. Joskus tulee ajateltua että nimeni on aika tyhmä ja muutamaan kertaan oon yrittäny sitä vaihtaakkin, mutta ei onnistu, kyllä tuo Robo on juurtunut jonnekin syvälle Aku Ankka -persoonaani.
Eipä mulla muuta, Robo kuittaa
Robo
Robo

Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Helsinki
Valtio pelissä : Star

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja turha Ti Heinä 24, 2018 12:05 am

Empä uskalla kertoa hirveästi itsestä, jäänyt pienet traumat kun tajusin aika vasta kuinka paljon yksityiselämääni annoin julki AA.fi-aikana. Very Happy En siis uskalla sanoa muuta kuin 15v. poika Lapista, kirjoittelin turhamies15-nimellä Aku Ankan foorumeille aikoinaan. Tietäjät tietää. Jos joku sattuu muistamaan esim. asuinpaikkakuntani tai kiinnostuksen kohteeni tms niin pidäthän sen omana tietonasi. Smile

turha

Viestien lukumäärä : 12
Liittymispäivä : 23.07.2018

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Arska Ti Heinä 24, 2018 7:41 am

Et ole ainoa, jota vanhat kirjoitukset ovat mietityttäneet, nimimerkillä "rekisteröidyin Akkarilaan 8,5-vuotiaana" Razz

En tietenkään kertonut nimeäni tai osoitettani, mutta nykyaikaisilla internetin tarjoamilla keinoilla olisi varmaan ollut kohtuullisen helppoa päästä jäljilleni, jos olisi halunnut (on toki edelleen, mutten enää jaksa uskoa että ketään kiinnostaisi ja lopulta - mitä väliä, semisti kiusalliset lapsuuteni viestittelythän katosivat aa.fi:n mukana). En edelleenkään ole kertonut oikeaa nimeäni, mutta se liittyy ehkä enemmän siihen, että Arskasta on tullut tavallaan toinen identiteettini, jolle olen jopa yrittänyt pykätä jonkinlaista henkilöbrändiä. 

Siitä olen kyllä syvästi kiitollinen, ettei Instaa, Snäppiä, Twitteriä yms. ollut vielä niihin aikoihin kun olin ala-asteella... "KYLLÄ ENNEN OLI PAREMMIN!!!1111!!"  bounce

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Robo Pe Heinä 27, 2018 4:25 pm

Itse juuri en ole kertonut kauheasti mitään itsestäni nuorempana, vasta hiljattain aloin jopa puhua syntymävuodestani ja lähettää kuvia esim. piirrustuksista nettiin :D ehkäpä juuri siksi että vanhempani lievästi sanottuna ylireagoivat kaikkeen nettiasiointiin. Esim. äitini puheista sai sellaisen kuvan että jos edes pölypallosta lattialla ottaa kuvan ja laittaa nettiin niin heti joku tuntematon paikantaisi sijaintini ja tulisi ovelle kolkuttelemaan. Ja toisaalta sitten on annettu kuvauslupia kaiken maailman harrastusseurojen sun muiden nettisivuille nimeen liitettynä :D
Robo
Robo

Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Helsinki
Valtio pelissä : Star

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelyketju Empty Vs: Esittelyketju

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa