Valtiopeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Off-Topic

+19
Sh3ltt1
Ruutitynnyri
leonffe
Raccoon
Tuoppi
Robo
McDuck-fani
Kaivos
Hirnu
Mix313131
McScroogelius
Jomppe
Kunkku Karhu
Arska
A.N.K.K.A
Käyttis
Aivokalvontulehdus
Vallu
Mehtu
23 posters

Sivu 16 / 19 Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Seuraava

Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja A.N.K.K.A To Elo 15, 2019 10:17 am

Mun omat kokemukset rippileirista oli kyllä hyvin erilaiset kun Bubblella. En tykännyt yhtään, kuten olen aika usein tainnut mainita. Nyt sain vihdoinkin jo kolme vuotta hautomani kirkosta eroamisen vireille. 

Mitäs muuta... Abivuosi on alkamassa lukiossa ja kirjoitukset painaa päälle. Enkun ja hissan (joitten kirjoittamiseen on enää hassu kuukausi affraid ) lukemisen aloitin jo lomalla, ja olen suht hyvin onnistunut pitämään tavoitteeni. Nyt kun saisi vain energiaa loppurutistukseen. Lisäksi toisen jalan polven nivelsiteet revähti, ja en ole päässyt liikkumaan normaalisti kohta kehteen viikkoon ja nyt tylsistyn kuoliaaksi. bounce
A.N.K.K.A
A.N.K.K.A

Viestien lukumäärä : 400
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Qruut

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Mehtu Su Elo 18, 2019 5:37 pm

Täällähän on vielä eloa! Vaikka enemmänkin voisi olla toki..

Silloin tällöin oon käyny kurkkimassa, pelaako/jutteleeko täällä enää kukaan, ja ilokseni olen saanut huomata muutamien palanneen tänne nyt kesän lopulla. Henkiinherätyskö? Kelpais mulle! Hiukan on valtiopeliä ikävä ollut...

Mitäpäs minulle kuuluu? Ei mitään erityistä jos totta puhutaan. Lukion kakkonen alkoi ihan mukavissa merkeissä ja olen jopa helpottunut, että se koulu taas vihdoin alkoi. Johan tuossa ehti tylsistyä, kun en kerran kesätöitäkään saanut. Ovat tiukassa nykyään...pitäisi varmaan olla jotain suhteita, jotta oikeasti töitä saisi.

Kesä siis kului pitkälti tietokoneella pelaamisen merkeissä. Civilization VI:n ostin pitkän harkinnan jälkeen kesäkuun lopulla ja hakkasinkin sitä sitten koko heinäkuun. Joku voisi väittää, että sen ajan olisi voinut käyttää jotenkin tuotteliaamminkin, mutta mielestäni 150 tuntia valtiosimulaattoria oli oikein worth it. Nyt en tosin ole pelannut sitä taas pariin viikkoon. En siksi, että olisin siihen jo kyllästynyt, mutta vähän ehkä tuli pelattua liiankin paljon. Nyt jos sitä keskittyisi vähän johonkin muuhunkin.

Civinpä vuoksi minulla tuli hieman ikävä valtiopeliäkin. Kurkkasin tänne tuossa elokuun alussa pitkästä aikaa ja huomasin muutamien muidenkin eksyneen paikalle. Vielä en silloin ilmiantanut olemassaoloani, mutta nyt sitten keräsin kaiken rohkeuteni ja täällä sitä ollaan. Moi vaan kaverit!

Eiköhän tämä ollut tarpeeksi sekava paluuviesti
Mehtu
Mehtu

Viestien lukumäärä : 162
Liittymispäivä : 21.03.2018
Ikä : 22
Paikkakunta : Janakkala
Valtio pelissä : Amrón

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Mix313131 Ma Elo 19, 2019 5:28 pm

Terve taas pitkästä aikaa. Kuvittelin seuraavani palstan tapahtumia tarkemmin, kun eksyin tänne jälleen pitkän tauon jälkeen, mutta ei siitä mitään tullut, kesätyöt, koulun alku jne... (loistavia ja omaperäisiä tekosyitä  Rolling Eyes )

Joka tapauksessa hieman kesästäni ja koulu arjesta. Kesä meni kahden edeltävän tapaan jäätelökioskissa, mutta tänä kesänä myös muutamia vuoroja tuli tehtyä torikahvilankin puolella. Yhtenä päivänä olin jopa mansikkakojulla mittaamassa perunoita mittoihin melkein koko työvuoroni. Laughing Koulu alkoi tavalliseen tapaan 8.8, joka on myös paikallisen taiteidenyön päivä, joten ensin koulussa uusien junnujen tutustuttamista/kierrätystä tutorina ja sitten kioskiin töihin, muistaakseni siinä kymmenen maissa lopettelin, joten työtunteja tuli 7h 40min. Koulu on muuten sujunut näin alussa ihan mukavasti, pakoliset koulukuvauksetkin kuvattu. 

Itseltäkin muuten löytyy tuo yllä mainittu  Civization VI, mutta itse pidin enemmän aiemmasta versiosta.

Toivottavasti edes joku täällä vielä käy lueskelemassa ja kertomassa omia kuulumisiaan

Ja ainiin keväällä osallistuin koulun Ateenan leirikouluun, joka oli ulkomailla ensikertaa olevalle unohtumaton kokemus, mutta myös muu koulu tulee sen muistamaan tämän vuoden. Meitä oli n. 13 opiskelijaa, jotka alkoivat ripuloimaan ja oksentamaan kesken reissun (minä mukaan lukien) hotelliin kutsuttiin lääkäri ja meidän piti lähteä takseilla sairaalaan (Siinä vaiheessa itsellä jo pahin ohi). Epäiltiin ruokamyrkytystä jne. mutta varmoja tuloksia ei tullut, saatiin nesteytystä ja jokainen sai hieman erilaista hoitoa. kokemuksena erittäin valaiseva ja toi arvostusta omaa terveydenhoitosysteemiämme kohtaan. Seuraava päivä meni yksin kolmen hengen huoneessa suomalaisia viihdeohjelmia katsellen. 
Loppujen lopuksi suosittelen kyllä lämpimästi lähtemään, mikäli mahdollisuus tarjoutuu, kaikkeen ei voi varautua, eikä kaikkein pahinta välttämättä tapahdu.

Tulipas pitkä viesti, mutta nyt on elämän tarina vuodatettu viimeisen puolen vuoden ajalta.
Mix313131
Mix313131

Viestien lukumäärä : 89
Liittymispäivä : 22.03.2018
Ikä : 22
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Bubbleduck Su Syys 08, 2019 9:44 pm

Koulu on perseestä



ei mulla muuta
Bubbleduck
Bubbleduck

Viestien lukumäärä : 345
Liittymispäivä : 21.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Karachi

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Robo Pe Syys 13, 2019 11:00 pm

joo, pelottaa ajatellakin lukiota jo
Robo
Robo

Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Helsinki
Valtio pelissä : Star

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Ma Loka 07, 2019 8:27 pm

Onpas taas aikaa vierähtänyt siitä, kun olen täällä viimeksi poikennut (toukokuussa). Kesä meni itsellä taas lehtien jaon merkeissä, yhtä leppoisaa puuhaa kuin viime vuonnakin ja jollei ihmeitä tapahdu* niin jatkanen samalla saralla ensi vuonnakin. Ei melkein edes tunnu työltä, kun käy öisin heittämässä autolla 3-4 tunnin lenkin ja loppuaika on täysin vapaata. Palkkahan ei toki päätä huimaa.

Nyt tosiaan aloitin yliopistossa, vieläkin olen aika pihalla kaikesta, oikeille kursseille sentään olen löytänyt ja jotain jo kai oppinutkin, ensimmäiset tentit häämöttävät jo. Ala tuntuu omalta, se on sentään hyvä merkki. Kovin läheisiä kaverisuhteita en ole vielä saanut solmittua, mutta uusia tuttavuuksia toki. Onpahan yksi ihastuskin, keräilen rohkeutta lähestyä. 

*mietin lähinnä esillä olleita ajatuksia siitä, että Posti lopettaisi päiväpostin jakelun ja miten se vaikuttaisi sanomalehtien varhaisjakeluun, siirtyisivätkö ne Postille ja kuinka helppoa sitten sieltä olisi saada kesätöitä, tod.näk. sinnekin kyllä pääsisi kun on kokemusta jo

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja A.N.K.K.A Ti Marras 12, 2019 9:45 pm

Kaksi päivää siihen, että syksyn kirjoitusten lopulliset tulokset saa YTL:stä ja täytyy sanoa että jännittää... Syytä ei kyllä olisi, tulossa on hissasta varma L ja englannista melko varma E.

Mitenkäs Arska yliopistossa sujuu, oisko jotain vinkkejä abivuoteen ja yliopistoon pääsemiseen mulle?
A.N.K.K.A
A.N.K.K.A

Viestien lukumäärä : 400
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Qruut

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Pe Marras 15, 2019 5:09 pm

Tuli taas tyhmä olo, kun yritin 10 minuutin ajan kirjautua sisään vaikka millä salasanoilla ja salasanojen yhdistelmillä, ja lopulta pääsin sisään sillä, mitä mukamas kokeilin ensimmäisenä. Miksen koskaan muista laittaa näitä johonkin ylös?

Yliopistossahan sujuu ihan hyvin, neljä tenttiä on ollut ja niistä 4, 3, 4 ja 2 — viimeksi mainittuun en edes lukenut melkein yhtään. Aika kevyellä panostamisella siis selvinnyt tähän asti, ja joulukuussa mulla ei sitten olekaan kuin yksi englannin tunti (sic) viikossa.

Enpä oikein tiedä mitä vinkkejä antaisin abivuoteen ja pääsykokeisiin, itse olen aina vain lukenut paljon ja toivonut parasta. Älä polta itseäsi loppuun, tee jotain kivaa lukemisen välissä ja haaveile tulevaisuudesta, niillä ehkä pääsee pitkälle?

Tulipa muuten luettua Camus'n Sivullinen tällä viikolla, ei nyt ehkä mikään paras lukemani teos mutta ymmärrän, miksi sitä sanotaan klassikoksi. Ihan samalla tavalla en kuitenkaan päässyt tunnelmaan kiinni kuin Rikoksessa ja rangaistuksessa, joka monella tavalla on samankaltainen kertomus. Seuraavaksi aion aloittaa Volter Kilven Alastalon salissa.

Niin ja se ihastus, ollaan tutustuttu mutta en ole sanonut olevani ihastunut, nähdään aika harvoin koska yhteisiä luentoja on vähän ja asutaan kaukana, mutta olen siis yhä ihastunut.

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja A.N.K.K.A Ke Tammi 01, 2020 12:28 am

Hyvää uutta vuotta kaikille! Toivottavasti tämä vuosikymmen nostaa foorumin uuteen kukoistuksen aikakauteen!
A.N.K.K.A
A.N.K.K.A

Viestien lukumäärä : 400
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Qruut

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Robo Ke Tammi 01, 2020 12:39 am

Hyvää uutta vuotta forkkaväki!
Robo
Robo

Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Helsinki
Valtio pelissä : Star

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja McScroogelius Ke Tammi 01, 2020 2:05 am

Hyvää uutta vuosikymmentä kaikille, pysykäämme aktiivisina ja houkutelkaamme uusia keskustelijoita tälle, ah, niin rakkaalle aa.fi-sivuston muistoa vaalivalle foorumillemme!

...Lopetan ennen kuin murrun kyyneliin Laughing ...
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja McScroogelius To Tammi 02, 2020 9:23 pm

Ja nuoret Leijonat välieriin! Olipahan yllätys, alkusarja kun meni niin kuin meni, jopa Kazakstan-pelissä Suomen peli rakoili vielä todella pahasti. Ongelmat korjattiin kalkkiviivoilla ja se riitti, nyt kohti välierää!
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Pe Tammi 03, 2020 6:09 am

Multa on jotenkin mennyt kokonaan ohi, että nuo kisat ovat taas meneillään (tietysti ne pelataan joka vuosi, mutta en ole törmännyt ympäröivään huumaan ja siten olen unohtanut). Nykyään en ole juuri lainkaan innostunut penkkiurheilusta, ennen sentään katselin formuloita ja jääkiekkoa kun Suomi pelasi. Ei se kuitenkaan lopulta vaikuta minuun, kuka niistä miljonääreistä ajaa ensimmäisenä ruutulipulle öljysheikkien katseiden alla tai minkä värisen mitalin kanssa suomalaiset palaavat kotiin maailmalta.

Toki katson finaalin, jos Suomi sinne yltää, ja hyppään bandwagoniin - "aina sanonut!"

Yliopiston luennot alkavat taas kymmenen päivän päästä, siihen asti on vielä luppoaikaa. Olen lainannut kirjastosta kasan kirjoja, jotka yritän ehtiä lukea. Tällä hetkellä menossa on Domenico Losurdon Liberalismin musta kirja, joka kylläkin on mielenkiintoinen ja mukaansatempaava, mutta myöskin täynnä nimiä ja yksityiskohtia, jotka unohtuvat heti.

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja McScroogelius Pe Tammi 03, 2020 12:02 pm

Mistä tuo Liberalismin musta kirja kertoo? Kuulostaa nimen perusteella ihan kiinnostavalta.

Itseä houkuttelisi kovasti alkaa lukemaan Joonas Konstigin Vuosi herrasmiehenä (alaotsikkona: vihreätukkainen punkkari opetteli miehisiä hyveitä). Yöpöydällä kuitenkin on vielä viisi muuta kirjaa kesken, ehkä pitäisi lukea ne ensin loppuun...
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Pe Tammi 03, 2020 6:14 pm

Mistä tuo Liberalismin musta kirja kertoo?


Tähän mennessä siinä on käsitelty liberalismin keskeisten teoreetikkojen ja liberaalien poliitikkojen suhtautumista orjuuteen 1700- ja 1800-luvuilla. 


Trump sitten meni järjestämään vähän jännitystä uudelle vuosikymmenelle...

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Tuoppi Ma Tammi 06, 2020 9:58 pm

Hei vaan, toverit!
Eksyinpäs jotenkin ihmeellisesti tänne, muistamatta mikä niistä miljoonista akkarilan jäännösfoorumeista on edes kyseessä. Yllätyksekseni näytölle ilmestyi vieläpä elämää. Pistepotissa olen viime aikoina taas pyörinyt, vaikka sielläkin enää n. 10 aktiivikäyttäjää. Siellä lähtikin kymmenes pottivuosi juuri käyntiin, joten käykää ihmeessä visiitillä.

Itselläni menee muuten oikein hyvin, abiabiabi jne. Onneksi tosin kuukauden päästä ei tarvitse enää koulussakaan käydä, tuntuu vain siltä että tuhlaan aikaani lukion penkkiä hiomalla. Mitä muuten Arska opiskelet, jos saa tiedustella?

Eipä mulla muuta, jospa täällä jaksaisi hieman useamminkin käydä Very Happy.
Tuoppi
Tuoppi

Viestien lukumäärä : 35
Liittymispäivä : 21.03.2018

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja McScroogelius Ma Tammi 06, 2020 10:15 pm

Mukava nähdä muitakin vanhoja partoja täällä, tervetuloa takaisin! Älä ihmeessä karkaa, kun olet tänne löytänyt, täällä on hyvää keskustelua mutta kovin vähän keskustelijoita.

Voisiko joku muuten linkata noita miljoonia akkarin jäännösfoorumeita tänne tai edes kertoa niistä vähän, itse kun olen törmännyt vain tähän, pistepottiin sekä siihen-yhteen-jonka-nimeä-en-muista (johon joku halusi valtiopelin siirtyvän ja jonne tuli lopulta vain yksi viesti Very Happy)
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Robo Ma Tammi 06, 2020 10:32 pm

Peruskoulun viimeinen lukukausi alkaa sitten huomenna...en millään jaksaisi enää Sad
Parempi jaksaa kumminkin, varsinkin kun lukioon meinasin mennä.

Jos kuitenkin puhuisin välillä jostakin muustakin kuin koulusta täällä. Steamin talvialessa tuli tuhlattua suunnilleen viisikymppiä videopeleihin, ja joululomani onkin sitten kulunut niitä uudella Xbox-ohjaimellani pelaillessa. Paljon aikaa on myös tullut vietettyä kavereiden kanssa mm. erinäisissä paikoissa hengaillessa ja milloin kenenkin kotona Netflixiä katsellessa (tänään katsottiin Stranger Things parhaan kaverin kanssa loppuun - erittäin hyvä ohjelma, suosittelen).
Eilen oli myös isoisän 100-vuotissynttärit, joissa tuli tavattua paljon sukulaisia, jotka ihmettelivät sitä kuinka paljon olenkaan kasvanut ja kuinka vanha olenkin jo Very Happy
Robo
Robo

Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Ikä : 19
Paikkakunta : Helsinki
Valtio pelissä : Star

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja McScroogelius Ma Tammi 06, 2020 10:37 pm

Ääh, yläaste on sen verran helppoa että koulussa voi käydä suunnilleen kääntymässä, ja sillä saa jo kiitettävän.

Jos oma yleissivistys ja knoppitietotaso on niin korkealla, että voi tehdä oikeasti noin, lukiosta tulee vaikeaa. Minä kävin koko peruskoulun ajan koulussa vain istumassa. Nyt lukio onkin täyttä tuskaa, koska en ole ikinä oppinut tekemään kunnolla hommia. Lukiossa ei enää pärjää yleissivistyksellä ja ulkoaopettelulla, huoh.

Lukion jälkeen edessäpäin kangastelee kuitenkin mukavan käytännönläheinen koulu, nimittäin MPKK. Sinne jos pääsisi... Tietäjät tietää, mikä paikka on kyseessä.
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Ma Tammi 06, 2020 11:38 pm

Mitä muuten Arska opiskelet, jos saa tiedustella?


Politiikkaa, tietysti Very Happy Sen tarkemmin en vielä osaa sanoa, koska meneillään ovat vasta perusopinnot - jossain kohtaa sitten alkaa löytyä se oma erikoistuminen. Itse olen ehkä eniten kiinnostunut kansainvälisistä suhteista sekä ilmastonmuutoksen ja politiikan yhteyksistä.


Eilen oli myös isoisän 100-vuotissynttärit


Kunnioitettava ikä. Oma vanhin elossa oleva sukulaiseni on 92-vuotias isoisoäitini.

Tietäjät tietää, mikä paikka on kyseessä.


Sen kun käyt, niin olet Valtiopelissä täysin lyömätön.

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja McScroogelius Ti Tammi 07, 2020 1:04 am

Sen kun käyt, niin olet Valtiopelissä täysin lyömätön.

Tämä onkin päämotivaattorini Very Happy
McScroogelius
McScroogelius

Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Rovaniemi
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Ke Tammi 08, 2020 4:21 am

Nyt taisi käydä niin kuin englanniksi sanotaan, että "shit hit the fan"

https://yle.fi/uutiset/3-11147137

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Arska Ke Tammi 08, 2020 10:34 pm

Ei tullutkaan sotaa  cheers

Arska
Pormestari
Pormestari

Viestien lukumäärä : 413
Liittymispäivä : 21.03.2018
Paikkakunta : Turku
Valtio pelissä : Jupsanti

https://valtioroolipeli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Vallu To Tammi 09, 2020 7:35 am

Tää on ihan off topic mutta mä oon alkanu olemaan kiinnostunut lääkärin ammatista todella paljon. Nostin biologian tuossa 9lk syksyllä seiskasta ysiin, kemian kasista ysiin ja matikan kasista ysiin. Tietääkseni juuri noilla aineilla on merkitystä siinä ammatissa?

Ihmisen biologiasta on tullut mulle tosi kova juttu. Kaveritkin jo ihmettelee kun luen ihmisaivojen toiminnasta vapaa-ajalla. Ja minusta piti viellä koko 8lk ja 7lk ajan tulla muusikko...
Vallu
Vallu

Viestien lukumäärä : 348
Liittymispäivä : 22.03.2018
Ikä : 20
Paikkakunta : Uusimaa
Valtio pelissä : Benelux

http://fi.valtiopeli.wikia.com/wiki/Kastamere

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Raccoon To Tammi 16, 2020 9:55 pm

päivää

Raccoon

Viestien lukumäärä : 126
Liittymispäivä : 22.03.2018
Paikkakunta : Jossain päin Eurooppaa
Valtio pelissä : Kirjala

Takaisin alkuun Siirry alas

Off-Topic   - Sivu 16 Empty Vs: Off-Topic

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 16 / 19 Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa