Kolme kysymystä
+14
Käyttis
Robo
A.N.K.K.A
Sh3ltt1
Mehtu
McScroogelius
Raccoon
Mix313131
Ruutitynnyri
Tuoppi
Vallu
Jomppe
Kaivos
Muumi Ankka
18 posters
Valtiopeli :: Pulinat :: Taukotila
Sivu 7 / 9
Sivu 7 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Kolme kysymystä
1. Miten keksitte kysymykset?
Vähän mitä sattuu olemaan mielessä. Usein kysyn myös asioita, joita tukee mieleen edellisestä kysymyksestä. Jos en keksi mitään kysyn jotain tyhmää ja tarpeetonta.
2. Mielenkiintoisin kysymys foorumilla?
Tämä. Mielenkiintoinen tämä on. lähinnä siksi, että en usko että tähän kysymykseen voi vastata mitenkään järkevästi. Foorumilla on satoja kysymyksiä, joista ei nyt huvita alkaa mielenkiintoisinta poimimaan.
3. Tiedätkö mikä on Sealand?
Juu tiedän, sen jälkeen kun edellisen Sealandia käsittelevän kysymyksesi jälkeen googlasin. Itse asiassa se oli hyvä kysymys, sillä Sealand on aika mielenkiintoinen, tosin ihan järjetön.
1. Mihin aikaan menit viimeksi nukkumaan?
2. Muistatko mitä unta näit viime yönä aamulla kun heräät?
3. Oletko koskaan saanut unihalvausta?
Vähän mitä sattuu olemaan mielessä. Usein kysyn myös asioita, joita tukee mieleen edellisestä kysymyksestä. Jos en keksi mitään kysyn jotain tyhmää ja tarpeetonta.
2. Mielenkiintoisin kysymys foorumilla?
Tämä. Mielenkiintoinen tämä on. lähinnä siksi, että en usko että tähän kysymykseen voi vastata mitenkään järkevästi. Foorumilla on satoja kysymyksiä, joista ei nyt huvita alkaa mielenkiintoisinta poimimaan.
3. Tiedätkö mikä on Sealand?
Juu tiedän, sen jälkeen kun edellisen Sealandia käsittelevän kysymyksesi jälkeen googlasin. Itse asiassa se oli hyvä kysymys, sillä Sealand on aika mielenkiintoinen, tosin ihan järjetön.
1. Mihin aikaan menit viimeksi nukkumaan?
2. Muistatko mitä unta näit viime yönä aamulla kun heräät?
3. Oletko koskaan saanut unihalvausta?
A.N.K.K.A- Viestien lukumäärä : 400
Liittymispäivä : 21.03.2018
Valtio pelissä : Qruut
1. ehkä 23.15
2. nyt muistan kun heräämisestäni on 5 minuuttia, näin unta että katsoin euroviisuja (suomi tuli neljänneksi)
3. en, luojan kiitos
————
1. Kumman kyvyn omistaisit mieluummin: osaisit koko raamatun kaikki säkeet ulkoa, vai pystyisit ampumaan kolme litraa kylmää, puhdasta vettä päivässä pikkurillisi kautta?
2. Oletko lukenut Agatha Christien tuotantoa, ja jos olet, niin mielipiteesi siitä?
3. Jos jännität jotain asiaa, tuleeko mahasi kipeäksi/löysäksi?
2. nyt muistan kun heräämisestäni on 5 minuuttia, näin unta että katsoin euroviisuja (suomi tuli neljänneksi)
3. en, luojan kiitos
————
1. Kumman kyvyn omistaisit mieluummin: osaisit koko raamatun kaikki säkeet ulkoa, vai pystyisit ampumaan kolme litraa kylmää, puhdasta vettä päivässä pikkurillisi kautta?
2. Oletko lukenut Agatha Christien tuotantoa, ja jos olet, niin mielipiteesi siitä?
3. Jos jännität jotain asiaa, tuleeko mahasi kipeäksi/löysäksi?
Bubbleduck- Viestien lukumäärä : 345
Ikä : 20
1. Ampuisin vettä pikkurillini kautta. Vaikka ei tuolla kyvyllä nyt paljoa tekisi - keho ylikuumenisi vettä jäähdyttäessä ja ylipäätään menettäisi sen kolme litraa ruumiinnesteinä. Jos ei muuta käyttöä, niin talentissa voisi käväistä esiintymässä.
2. En ole, dekkaristi kuin dekkaristi - ainakin näin ummikkona.
3. Ei, jonkinasteisia perhosia voi lennellä, mutten nyt fyysisenä kupuna tai muina haittavaikutuksina kuvaisi.
1. Jos saisit tavata valitsemasi (myös kuolleet) tiedemiehen, kuka se olisi?
2. Mitä ajattelet "en ole rasisti, mutta" alkavista argumenteista?
3. Kertoisitko pankkitilisi numeron jos sitä kolmannessa kysymyksessäni kysyisin?
2. En ole, dekkaristi kuin dekkaristi - ainakin näin ummikkona.
3. Ei, jonkinasteisia perhosia voi lennellä, mutten nyt fyysisenä kupuna tai muina haittavaikutuksina kuvaisi.
;_;
1. Jos saisit tavata valitsemasi (myös kuolleet) tiedemiehen, kuka se olisi?
2. Mitä ajattelet "en ole rasisti, mutta" alkavista argumenteista?
3. Kertoisitko pankkitilisi numeron jos sitä kolmannessa kysymyksessäni kysyisin?
Käyttis- Viestien lukumäärä : 119
Liittymispäivä : 25.03.2018
1. Varmaan Karl Marxin, pidettäisiin saunailta ja kirottaisiin kapitalismia
2. Ne voisi keskeyttää ennen tuota mutta-sanaa.
3. Tottakai.... ei kun mitä?
---
1. Koetko paikallisylpeyttä kotiseudustasi?
2. Otatko ukkosella johdot irti seinästä?
3. Oletko koskaan ajanut traktoria?
2. Ne voisi keskeyttää ennen tuota mutta-sanaa.
3. Tottakai.... ei kun mitä?
---
1. Koetko paikallisylpeyttä kotiseudustasi?
2. Otatko ukkosella johdot irti seinästä?
3. Oletko koskaan ajanut traktoria?
1. En voi sanoa kokevani suuremmissa määrin. Riippuen toki siitä mitä kotiseudulla tarkoitetaan. Mitään maakuntaromantikkoa minusta ei saa lahjomallakaan, mutta Suomesta on hyvinvointivaltiona helppo olla ylpeä.
2. Riippuen toki vähän tilanteesta, jos on selviä sähköhäiriöitä esim. valoissa, niin piuhojen irti vetäminen on toki suositeltavaa. Tunnustan, etten useimmiten irrota sähköjohtoja (tässä osin apuna virtapiikeiltä suojatut jatkojohdot yms. laturit).
3. En. Kaupungissa syntynyt, kaupungissa elävä.
1. Mikä oli lempilelusi alakouluikäisenä?
2. Jos saisit valita talosi, asuinpaikkasi ja vuosisadan jolla asut, mikä se olisi?
3. Voittaisitko mieluummin lotossa vai oppisit kolme valitsemaasi taitoa?
2. Riippuen toki vähän tilanteesta, jos on selviä sähköhäiriöitä esim. valoissa, niin piuhojen irti vetäminen on toki suositeltavaa. Tunnustan, etten useimmiten irrota sähköjohtoja (tässä osin apuna virtapiikeiltä suojatut jatkojohdot yms. laturit).
3. En. Kaupungissa syntynyt, kaupungissa elävä.
1. Mikä oli lempilelusi alakouluikäisenä?
2. Jos saisit valita talosi, asuinpaikkasi ja vuosisadan jolla asut, mikä se olisi?
3. Voittaisitko mieluummin lotossa vai oppisit kolme valitsemaasi taitoa?
1. Ei varsinaista lempilelua mutta legot kiinnostivat
2. Omakotitalo San Franciscossa 1900-luvulla
3. Oppisin kolme valitsemaani taitoa: uskomaton kitaransoittotaito, espanjan puhuminen ja uskomaton rummunsoittotaito
---
1. Mitä mieltä olet valtiopelistä?
2. Parhaat viikonloppuherkut?
3. Paras videopeli?
2. Omakotitalo San Franciscossa 1900-luvulla
3. Oppisin kolme valitsemaani taitoa: uskomaton kitaransoittotaito, espanjan puhuminen ja uskomaton rummunsoittotaito
---
1. Mitä mieltä olet valtiopelistä?
2. Parhaat viikonloppuherkut?
3. Paras videopeli?
1. Tykkäsin kovasti joskus 2012-2013 kun se oli uusi juttu, mutta jossain vaiheessa kyllästyin, kun ei enää pysynyt kärryillä ja oli pelkkiä sotia. Viime aikoina ei ole riittänyt motivaatio ja aika perehtyä siihen uudelleen.
2. Senhän kuuluu mennä näin: perjantaina sipsejä/muuta naposteltavaa sekä saunalimu, lauantaina tortilloja ja sunnuntaina jotain kevyttä ja terveellisempää, kuten vispipuuroa.
3. Jaa-a, aika vähässä on meikäläisen kokemus niistä. Kahden käden sormilla voinee laskea ne pelit, joita on tullut enemmän tahkottua, ja niistäkin suurin osa on erilaisia ajopelejä. Sim City 4 on jotenkin nostalginen, vaikka siinä on tiettyjä piirteitä, jotka ärsyttävät (esim. kaupungit voi käytännössä rakentaa vain ruutukaavaan ja teollisuus saastuttaa törkeästi, mutta sitä on pakko olla, jotta tulisi asukkaita - ja bussipysäkitkin vievät kokonaisen ruudun, ne ovat suorastaan koomisen kokoisia tiehen nähden...). Ja sitten toki on mainittava Rally Trophy, joka on erittäin taidokkaasti luotu ottaen huomioon valmistumisvuoden 2000 - kyseessä on vieläpä suomalainen tuotos.
---
1. Mitkä mainokset ovat ärsyttävimpiä? (siis missä tai minkä tyyppiset, ei niinkään yksittäiset mainokset)
2. Mitä leipiä syöt useimmiten?
3. Pidätkö kotimaanmatkailusta?
2. Senhän kuuluu mennä näin: perjantaina sipsejä/muuta naposteltavaa sekä saunalimu, lauantaina tortilloja ja sunnuntaina jotain kevyttä ja terveellisempää, kuten vispipuuroa.
3. Jaa-a, aika vähässä on meikäläisen kokemus niistä. Kahden käden sormilla voinee laskea ne pelit, joita on tullut enemmän tahkottua, ja niistäkin suurin osa on erilaisia ajopelejä. Sim City 4 on jotenkin nostalginen, vaikka siinä on tiettyjä piirteitä, jotka ärsyttävät (esim. kaupungit voi käytännössä rakentaa vain ruutukaavaan ja teollisuus saastuttaa törkeästi, mutta sitä on pakko olla, jotta tulisi asukkaita - ja bussipysäkitkin vievät kokonaisen ruudun, ne ovat suorastaan koomisen kokoisia tiehen nähden...). Ja sitten toki on mainittava Rally Trophy, joka on erittäin taidokkaasti luotu ottaen huomioon valmistumisvuoden 2000 - kyseessä on vieläpä suomalainen tuotos.
---
1. Mitkä mainokset ovat ärsyttävimpiä? (siis missä tai minkä tyyppiset, ei niinkään yksittäiset mainokset)
2. Mitä leipiä syöt useimmiten?
3. Pidätkö kotimaanmatkailusta?
1. Dubatut, varsinkin Haribon lapsenääniset aikuiset kikattamassa huonoille vitseille. Pelkästään sen näkeminen aiheuttaa pahoinvointia ja väreitä selkäpiissä.
2. Olenko suomalainen. Olen. Ruisleipää, merkistä ei niin väliä, luultavasti halvempaa sorttia - joskin kotimaista, niitä kun ei ulkomailla niin valmisteta.
3. Matkailusta ylipäätään. Kotimaanmatkailu on jotain mitä tulee harrastettua harvemmin, mutta silti mielenkiinnolla. Ulkomailla tunnustan mieluummin pyöriväni, mutta kotimaastakin löytyy kiinnostavia kohteita
1. Oletko syyllistynyt paheeseen ja jättänyt kokeeseen lukemisen CrashCoursen tai Matikkamatskujen kaltaisten kanavien varaan?
2. Mistä viimeisin ateriasi koostui?
3. Omistatko suoratoistopalvelun, jos omistat suositko elokuvia vai sarjoja?
2. Olenko suomalainen. Olen. Ruisleipää, merkistä ei niin väliä, luultavasti halvempaa sorttia - joskin kotimaista, niitä kun ei ulkomailla niin valmisteta.
3. Matkailusta ylipäätään. Kotimaanmatkailu on jotain mitä tulee harrastettua harvemmin, mutta silti mielenkiinnolla. Ulkomailla tunnustan mieluummin pyöriväni, mutta kotimaastakin löytyy kiinnostavia kohteita
;_;
1. Oletko syyllistynyt paheeseen ja jättänyt kokeeseen lukemisen CrashCoursen tai Matikkamatskujen kaltaisten kanavien varaan?
2. Mistä viimeisin ateriasi koostui?
3. Omistatko suoratoistopalvelun, jos omistat suositko elokuvia vai sarjoja?
1. Lukioaikana käytin joskus pääasiallisena valmistautumisena opetus.tv:tä matemaattisissa aineissa, tosin en ollut niistä edes kovin kiinnostunut, pääasia oli saada ne hyväksytysti läpi.
2. Vispipuuroa, lasi maitoa ja kaksi xylitolipastillia
3. C Moren tilaaja olen formuloiden takia, mutta mulla on pelkästään se Sport (nostivat hintoja, ja kun ennen sai 25 eurolla kuussa kaiken, niin nyt saa sillä urheilun ja 30 eurolla Totalin...) enkä sieltä tosiaan muuta katso kuin F1:tä. Yle Areenasta tulee toisiaan katsottua jotakin, lähinnä asiaohjelmia tai dokumentteja. Ulkomaisista sarjoista tai leffoista en ole oikein kiinnostunut, siis niistä mitä ihmiset yleensä katsovat Netflixistä ja muista. Tuntuu ajan tuhlaukselta ja luen mieluummin kirjoja.
--
1. Mikä olisi ihanteellinen asuinpaikka sinulle?
2. Onko sinulle helppoa soittaa tuntemattomille ihmisille? (siis esim. varata aika johonkin tai tiedustella jotakin)
3. Oletko värjännyt hiuksiasi?
2. Vispipuuroa, lasi maitoa ja kaksi xylitolipastillia
3. C Moren tilaaja olen formuloiden takia, mutta mulla on pelkästään se Sport (nostivat hintoja, ja kun ennen sai 25 eurolla kuussa kaiken, niin nyt saa sillä urheilun ja 30 eurolla Totalin...) enkä sieltä tosiaan muuta katso kuin F1:tä. Yle Areenasta tulee toisiaan katsottua jotakin, lähinnä asiaohjelmia tai dokumentteja. Ulkomaisista sarjoista tai leffoista en ole oikein kiinnostunut, siis niistä mitä ihmiset yleensä katsovat Netflixistä ja muista. Tuntuu ajan tuhlaukselta ja luen mieluummin kirjoja.
--
1. Mikä olisi ihanteellinen asuinpaikka sinulle?
2. Onko sinulle helppoa soittaa tuntemattomille ihmisille? (siis esim. varata aika johonkin tai tiedustella jotakin)
3. Oletko värjännyt hiuksiasi?
1. Yhdistelmä esim. Suomea ja Roomaa olisi ainakin ihan kiva.
2. Jää yleensä viime tinkaan. Eli ei..?
3. En
-----
1. Vinkkejä foorumilla aktiivisena pysymiseen?
2. Mielipide Johnny Englishistä?
3. Mikä on ollut sykähdyttävin kokemasi urheiluhetki, katsojana tai itse urheilijana?
2. Jää yleensä viime tinkaan. Eli ei..?
3. En
-----
1. Vinkkejä foorumilla aktiivisena pysymiseen?
2. Mielipide Johnny Englishistä?
3. Mikä on ollut sykähdyttävin kokemasi urheiluhetki, katsojana tai itse urheilijana?
Sh3ltt1- Viestien lukumäärä : 153
Liittymispäivä : 10.04.2018
Valtio pelissä : Tapani
1. Pitää käydä täällä ja kirjoittaa viestejä päivittäin. Muita keinoja ei ole.
2. Iha huvittava, en muista tarkemmin sitä ekaa Johnny English -leffaa jonka olen katsonut.
3. Nyt pistit pahan. Yksi parhaista tai sitten pahimmista on kyllä HJK - FC Honka ottelu oisko ollut 2014. Joka tapauksessa Hongalla oli tuolloin mahdollisuus voittaa koko Liiga, mutta jäi sitten kakkoseksi kun HJK voitti tuon ottelun. Olin itse paikan päällä katsomassa ja muistan kuinka pompin onnesta ja huusin kun Baah teki upean saksarimaalin, joka ei sitten kuitenkaan harmi kyllä riittänyt Hongan voittoon.
1. Milloin luit viimeksi kirjaa?
2. Oletko kuunnellut äänikirjoja?
3. Mikä on viimeinen asia jota katsot ennen nukahtamista?
2. Iha huvittava, en muista tarkemmin sitä ekaa Johnny English -leffaa jonka olen katsonut.
3. Nyt pistit pahan. Yksi parhaista tai sitten pahimmista on kyllä HJK - FC Honka ottelu oisko ollut 2014. Joka tapauksessa Hongalla oli tuolloin mahdollisuus voittaa koko Liiga, mutta jäi sitten kakkoseksi kun HJK voitti tuon ottelun. Olin itse paikan päällä katsomassa ja muistan kuinka pompin onnesta ja huusin kun Baah teki upean saksarimaalin, joka ei sitten kuitenkaan harmi kyllä riittänyt Hongan voittoon.
1. Milloin luit viimeksi kirjaa?
2. Oletko kuunnellut äänikirjoja?
3. Mikä on viimeinen asia jota katsot ennen nukahtamista?
1. Eilen noin kymmenen aikaan Forum I Ihminen ympäristön ja yhteiskuntien muutoksessa.
2. Ensimmäisen luvun englanninkielistä World War Z äänikirjaa, jonka siis olen suomeksi lukenut, kuuntelin eilen illalla. Lapsena olen saattanut muutamia kuulla - mutta itsellä ei ole mitään muistikuvaa.
3. Yleensä laitan kännykän lataukseen työpöydälle lähelle sänkyä ja katson siitä kellonajan. Mikäli tätä kysymyksellä haettiin.
2. Harrastatko mitään urheilulajia, jos et niin mitä lajia haluaisit harrastaa?
3. Kuinka paljon unta saat keskimäärin viikossa? Koetko tämän riittävän?
2. Ensimmäisen luvun englanninkielistä World War Z äänikirjaa, jonka siis olen suomeksi lukenut, kuuntelin eilen illalla. Lapsena olen saattanut muutamia kuulla - mutta itsellä ei ole mitään muistikuvaa.
3. Yleensä laitan kännykän lataukseen työpöydälle lähelle sänkyä ja katson siitä kellonajan. Mikäli tätä kysymyksellä haettiin.
;_;
1. Tunnetko Arto Paasilinnan tuotantoa?2. Harrastatko mitään urheilulajia, jos et niin mitä lajia haluaisit harrastaa?
3. Kuinka paljon unta saat keskimäärin viikossa? Koetko tämän riittävän?
1. Nimeltä muutaman kirjan, mutta en ole ainuttakaan lukenut. Pitäisi varmaan tämäkin aukko sivistyksessä tukkia.
2. En harrasta, enkä sinänsä haluaisikaan "tosissani" harrastaa, mutta esimerkiksi sulkapalloa voisi alka käyfä pelaamassa huvin vuoksi.
3. Nukun yössä keskimäärin 7 tuntia, ja se riittää oikein hyvin. Kun mulla nyt kesän aikana on ollut tämä oma unirytmini - menen nukkumaan aamulla ja herään iltapäivällä/illalla - käy välillä niin, että unet jäävät vähiin, jos pitää päivällä olla jossain. Silloin ramaisee.
--
1. Onko perheessänne auto, ja minkä merkkinen?
2. Käytkö usein uimahallissa?
3. Oletko käynyt Porissa?
2. En harrasta, enkä sinänsä haluaisikaan "tosissani" harrastaa, mutta esimerkiksi sulkapalloa voisi alka käyfä pelaamassa huvin vuoksi.
3. Nukun yössä keskimäärin 7 tuntia, ja se riittää oikein hyvin. Kun mulla nyt kesän aikana on ollut tämä oma unirytmini - menen nukkumaan aamulla ja herään iltapäivällä/illalla - käy välillä niin, että unet jäävät vähiin, jos pitää päivällä olla jossain. Silloin ramaisee.
--
1. Onko perheessänne auto, ja minkä merkkinen?
2. Käytkö usein uimahallissa?
3. Oletko käynyt Porissa?
1. Mersu ja volvo on.
2. Harvoin. Ikaalisten kylpylässä tuli käytyä kuun alussa, mutta jos sitä ei lasketa niin sitten on pitkä aika.
3. En. Tarkoitus olisi ajokortin saamisen jälkeen harrastaa kotimaanmatkailua enemmänkin.
-----
1. Katsotko Doctor Whota?
2. Käytkö usein elokuvissa?
3. Kuinka kaukana kotoasi sijaitsee lähin grilli?
2. Harvoin. Ikaalisten kylpylässä tuli käytyä kuun alussa, mutta jos sitä ei lasketa niin sitten on pitkä aika.
3. En. Tarkoitus olisi ajokortin saamisen jälkeen harrastaa kotimaanmatkailua enemmänkin.
-----
1. Katsotko Doctor Whota?
2. Käytkö usein elokuvissa?
3. Kuinka kaukana kotoasi sijaitsee lähin grilli?
Ankanpoika- Viestien lukumäärä : 4
Liittymispäivä : 24.09.2018
1. Katson kyllä. Mielenkiinnolla odotan, että mitä sjw-roskaa ja pakotettua peegeetä se sarja on nyt tungettu täyteen kun Tohtoristakin tuli ensimmäistä kertaa nainen. Sinänsä ei mitään kyseistä muutosta vastaan, mutta varsinkin parilla viimeisellä Capaldin kaudella alkoi vähän ikävästi haista tämmöinen turhaan pakotettu poliittinen korrektiivisuus ko. sarjassa ja pelottaa että se nyt vain lisääntyy.
2. Itse asiassa en ole koskaan käynyt elokuvissa Nyt kun tässä tulevat nämä uusi Johnny English ja myöhemmin sitten tuo Ihmeotukset 2 niin suunniteltiin kaverin kanssa että käytäisiin molemmat katsomassa. Tulisi sitten tuo elokuvateatterikin koettua vihdoin.
3. Abaut kahden kilometrin päässä ainakin on yksi. En sen kummemmin ole tutustunut paikallisiin grilleihin kun ei tule niillä käytyä.
----
1. Mitä soitinta haluaisit osata soittaa?
2. Oletko lukenut Ilkka Remeksen kirjoja?
3. Oletko juonut ja pidätkö Novelle Plus -kivennäisvesistä? Mikä on paras maku?
2. Itse asiassa en ole koskaan käynyt elokuvissa Nyt kun tässä tulevat nämä uusi Johnny English ja myöhemmin sitten tuo Ihmeotukset 2 niin suunniteltiin kaverin kanssa että käytäisiin molemmat katsomassa. Tulisi sitten tuo elokuvateatterikin koettua vihdoin.
3. Abaut kahden kilometrin päässä ainakin on yksi. En sen kummemmin ole tutustunut paikallisiin grilleihin kun ei tule niillä käytyä.
----
1. Mitä soitinta haluaisit osata soittaa?
2. Oletko lukenut Ilkka Remeksen kirjoja?
3. Oletko juonut ja pidätkö Novelle Plus -kivennäisvesistä? Mikä on paras maku?
Mehtu- Viestien lukumäärä : 162
Ikä : 22
Valtio pelissä : Amrón
1. Suutani, siitähän poliitikotkin palkkansa saavat. Lasketaanko suu soittimeksi, ovathan laulajatkin muusikkoja.
2. Aiemmin en Remeksen tuotannosta hirveämmin välittänyt. Välissä kummisetä dumppasi kirjahyllyään turhan paljon kuormittavan tuotannon huoneeseeni, luin viitisentoista kirjaa. En nykyiselläänkään hirveämmin välitä. Toteaisin keskinkertaiseksi dekkaristiksi.
3. Olen juonut, en tarpeeksi suosikkini ilmoittaakseni.
2. Järkytyitkö Mehtun (?) toteamuksesta elokuvia koskien?
3. Läpikäytkö koeviikkoa, jos käyt niin millä tunnelmin?
2. Aiemmin en Remeksen tuotannosta hirveämmin välittänyt. Välissä kummisetä dumppasi kirjahyllyään turhan paljon kuormittavan tuotannon huoneeseeni, luin viitisentoista kirjaa. En nykyiselläänkään hirveämmin välitä. Toteaisin keskinkertaiseksi dekkaristiksi.
3. Olen juonut, en tarpeeksi suosikkini ilmoittaakseni.
;_;
1. Olisitko mieluummin kaikkivoipainen vai kaikkitietävä?2. Järkytyitkö Mehtun (?) toteamuksesta elokuvia koskien?
3. Läpikäytkö koeviikkoa, jos käyt niin millä tunnelmin?
1. Olisin kaikkivoipainen, koska olisin silloin myös kaikkitietävä. Jos olisin pelkästään kaikkitietävä masentuisin, kun tajuaisin etten olisi kaikkivoiva.
2. Järkytyin.
3. Kyllä. Pelonsekaisin tuntein.
1. Pidätkö enemmän trooppisista vai arktisista valtioista.
2. Oletko ennemmin syys- vai kevätihminen?
3. Mikä on mielestäsi paras tv-kanava?
2. Järkytyin.
3. Kyllä. Pelonsekaisin tuntein.
1. Pidätkö enemmän trooppisista vai arktisista valtioista.
2. Oletko ennemmin syys- vai kevätihminen?
3. Mikä on mielestäsi paras tv-kanava?
leonffe- Viestien lukumäärä : 124
Liittymispäivä : 22.03.2018
Valtio pelissä : Marxistan/Svalard
1. Vaikea sanoa valtioiden osalta, mutta arktinen ilmasto ainakin sopisi mulle trooppista paremmin. Ja ehkä pohjoisessa noin yleisesti ottaen on hieman rauhallisempaa kuin päiväntasaajan korkeudella.
2. Sanoisin, että syksy. Kevätkin on ihan jees, mutta kovin lyhyen aikaa, oikeastaan vasta kun koivut puhkeavat lehteen toukokuussa ja sitten onkin pian jo kesä. Syksystä nautin pidempään, fiilistely alkaa jo elokuussa ja jatkuu marraskuulle saakka, jolloin onkin jo vuorossa joulun odotus.
3. En osaa sanoa, mutta ainakin se on jokin Ylen kanavista. Kaupalliset sen sijaan ovat aika roskaa.
---
1. Milloin viimeksi matkustit junalla?
2. Osaatko polkea yksipyöräisellä?
3. Keräiletkö jotain?
2. Sanoisin, että syksy. Kevätkin on ihan jees, mutta kovin lyhyen aikaa, oikeastaan vasta kun koivut puhkeavat lehteen toukokuussa ja sitten onkin pian jo kesä. Syksystä nautin pidempään, fiilistely alkaa jo elokuussa ja jatkuu marraskuulle saakka, jolloin onkin jo vuorossa joulun odotus.
3. En osaa sanoa, mutta ainakin se on jokin Ylen kanavista. Kaupalliset sen sijaan ovat aika roskaa.
---
1. Milloin viimeksi matkustit junalla?
2. Osaatko polkea yksipyöräisellä?
3. Keräiletkö jotain?
1. 31.10
2. En.
3. Erikoisen näköisiä kolikoita ym. rahaa
1. Pidätkö enemmän metsistä vai järvistä?
2. Suosikki pohjoinen villieläin?
3. Pidätkö Lapin luonnosta?
2. En.
3. Erikoisen näköisiä kolikoita ym. rahaa
1. Pidätkö enemmän metsistä vai järvistä?
2. Suosikki pohjoinen villieläin?
3. Pidätkö Lapin luonnosta?
leonffe- Viestien lukumäärä : 124
Liittymispäivä : 22.03.2018
Valtio pelissä : Marxistan/Svalard
1. Metsistä, järvet ovat usein kylmiä mutta metsissä on kiva seikkailla
2. Varmaan orava
3. Kai se on ihan jees
-----
1. Foorumin paras allekirjoitus?
2. Onko kotonasi huonekasveja?
3. Elämäsi paras päivä?
2. Varmaan orava
3. Kai se on ihan jees
-----
1. Foorumin paras allekirjoitus?
2. Onko kotonasi huonekasveja?
3. Elämäsi paras päivä?
Robo- Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Valtio pelissä : Star
1. "'Alan päivä päivältä kuulostaa enemmän kommunistiselta vallankumoukselta, ja pidän siitä.'" Piristää jokaista päivää.
2. On, paljonkin.
3. Hyvin vaikea kysymys. Varmaan kuitenkin se päivä kun synnyin ja jäin henkiin, sillä jos olisin kuollut ei muita päiviä olisi.
---
1. Menetkö aikaisin nukkumaan?
2. Millaisella laitteella näpyttelet tätä viestiä?
3. Pohditko koskaan syvällisiä?
2. On, paljonkin.
3. Hyvin vaikea kysymys. Varmaan kuitenkin se päivä kun synnyin ja jäin henkiin, sillä jos olisin kuollut ei muita päiviä olisi.
---
1. Menetkö aikaisin nukkumaan?
2. Millaisella laitteella näpyttelet tätä viestiä?
3. Pohditko koskaan syvällisiä?
1. Pfffft, uni....mikä vitsi. Helposti arkipäivinäkin menee yhteen asti.
2. Isän luona olevalla pöytäkoneella - tai siis Logitech K545 langattomalla näppäimistöllä
3. Melko harvoin
-----
1. Puhutko murretta tai slangia?
2. Mitä kaikkea on työpöydälläsi tällä hetkellä?
3. Mihin käytät puhelintasi?
2. Isän luona olevalla pöytäkoneella - tai siis Logitech K545 langattomalla näppäimistöllä
3. Melko harvoin
-----
1. Puhutko murretta tai slangia?
2. Mitä kaikkea on työpöydälläsi tällä hetkellä?
3. Mihin käytät puhelintasi?
Robo- Viestien lukumäärä : 247
Liittymispäivä : 31.03.2018
Valtio pelissä : Star
1. Kevyttä Oulun murretta pienenpienellä lappilaisella korostuksella. Mitään hoonpäältäpuhumisiä tai muita kovin vahvoja murteellisuuksia ei suuhuni ole tarttunut, joten puheeni ei varmaan osu kenenkään korvaan kovin poikkeavasti.
2. Tietokone, puhelin, radio, penaali, kynäpurkki, säilytyslaatikoita, kaksi lehtikoteloa täynnä Tähdet ja Avaruus-lehtiä, 55 kirjaa joista suurin osa kirjastosta, muutamia sekalaisia lehtiä, kyniä ja karkkipapereita siellä täällä, CD-levy, sakset, kaksi dödöä, hiusvahapurkki, koulukirjat ja -vihot, kaikenlaisia muistiinpanoja.
Joskus on siivoamisen aika, mutta ei nyt.
3. Tietokoneen saatuani en paljon mihinkään, samat asiat hoituvat paljon kätevämmin tietokoneella. Puhelimella soittelen ja viestittelen kavereilleni ja tapan joskus aikaa selaamalla Instagramia ja Twitteriä (Kärnän ja Halla-ahon Twitter-kiistat on huippua)
-----------------
1. Monessako työpaikassa olet ollut?
2. Mielipiteesi jääkiekon SM-liigan suljetusta sarjasysteemistä (ei karsintoja Mestis-joukkueiden kanssa)
3. Mitä uudenvuodenlupauksia aiot tehdä?
2. Tietokone, puhelin, radio, penaali, kynäpurkki, säilytyslaatikoita, kaksi lehtikoteloa täynnä Tähdet ja Avaruus-lehtiä, 55 kirjaa joista suurin osa kirjastosta, muutamia sekalaisia lehtiä, kyniä ja karkkipapereita siellä täällä, CD-levy, sakset, kaksi dödöä, hiusvahapurkki, koulukirjat ja -vihot, kaikenlaisia muistiinpanoja.
Joskus on siivoamisen aika, mutta ei nyt.
3. Tietokoneen saatuani en paljon mihinkään, samat asiat hoituvat paljon kätevämmin tietokoneella. Puhelimella soittelen ja viestittelen kavereilleni ja tapan joskus aikaa selaamalla Instagramia ja Twitteriä (Kärnän ja Halla-ahon Twitter-kiistat on huippua)
-----------------
1. Monessako työpaikassa olet ollut?
2. Mielipiteesi jääkiekon SM-liigan suljetusta sarjasysteemistä (ei karsintoja Mestis-joukkueiden kanssa)
3. Mitä uudenvuodenlupauksia aiot tehdä?
McScroogelius- Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 21
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta
1. Sanotaanko näin, että "oikeissa" töissä vain lehtien varhaisjakelijana, sen lisäksi olen poiminut mansikoita ja ollut kunnan kesätyöarvonnan kautta terveyskeskuksessa apulaisena (pesin ikkunoita, täytin kaappeja yms.)
2. En seuraa lätkää, joten minulla ei taida siitä nyt olla mielipidettä tähän heittää : P
3. Aion panostaa opiskeluun, lukea kiinnostavia kirjoja ja kertoa ihastukselleni että olen ihastunut häneen.
---
1. Mitä kieliä osaat?
2. Koska ja miksi kävit viimeksi Helsingissä? (tai jos asut Helsingissä, niin Turussa)
3. Olisitko mieluummin maailman paras aivokirurgi vai maailman paras hakkeri?
2. En seuraa lätkää, joten minulla ei taida siitä nyt olla mielipidettä tähän heittää : P
3. Aion panostaa opiskeluun, lukea kiinnostavia kirjoja ja kertoa ihastukselleni että olen ihastunut häneen.
---
1. Mitä kieliä osaat?
2. Koska ja miksi kävit viimeksi Helsingissä? (tai jos asut Helsingissä, niin Turussa)
3. Olisitko mieluummin maailman paras aivokirurgi vai maailman paras hakkeri?
1. Suomen lisäksi osaan ainoastaan englantia hyvin. Osaan myös ruotsia ja venäjää mutta niissä osaaminen on lähinnä passiivista. Myös saksan ja latinan alkeet ovat tuttuja. Osaan siis suomea, englantia, ruotsia, venäjää sekä vähän saksaa ja latinaa.
2. Toissakesänä kun kävimme Tukholmanristeilyllä.
3. Maailman paras aivokirurgi, niillä kun tuppaa olemaan kova palkka:D.
---
1. Suosikkisi Venäjän alueiden lipuista?
2. Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?
3. Kuinka pitkä kotoasi on lähimpään metsään?
2. Toissakesänä kun kävimme Tukholmanristeilyllä.
3. Maailman paras aivokirurgi, niillä kun tuppaa olemaan kova palkka:D.
---
1. Suosikkisi Venäjän alueiden lipuista?
2. Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?
3. Kuinka pitkä kotoasi on lähimpään metsään?
McScroogelius- Viestien lukumäärä : 110
Liittymispäivä : 27.03.2018
Ikä : 21
Valtio pelissä : Monteverden tasavalta
Sivu 7 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Valtiopeli :: Pulinat :: Taukotila
Sivu 7 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa